10/07/2015

*colder*

 Z domu praktycznie nie ruszam się bez kurtki czy bluzy. W sumie to jednak nie, przedwczoraj chodziłam w krótkim rękawku i legginsach, więc różnie bywa haha. Tak wiem krótki rękaw=krótka bluzka, a do tego legginsy, jasne jestem wyrocznią mody haha. W szkole mocno nas cisną, ze wszystkim, bo w tym roku piszemy ten egzamin gimnazjalny i mega dużo mamy kółek z tym związanych itp. Mam kilka ulubionych ,,zimowych " rzeczy, ale to mała garstka, muszę uzupełnić szafę. Z góry przepraszam za zdjęcia wiem, że są za mocno rozświetlone, ale gdybyście zobaczyli w jakich warunkach je robiłam, byście zrozumieli. Było okropnie, co chwilę kropił deszcz, na niebie były ciemne chmury, w ogóle się ciesze, ze jakieś zrobiłam. POMYSŁY NA POSTY PISZCIE, JAKIE CHCIELIBYŚCIE ZOBACZYĆ! 









3 komentarze:

  1. Zdjęcia nie są złe. ;) Unikatowe, takie inne...;D
    Ogólnie też muszę zaopatrzyć swoją garderobę w trochę jesiennych i zimowych ubrań. ;/

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, zwłaszcza to ostatnie :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie brzydko na tobie leżą nie wsadzaj bluzki do legginsów...

    OdpowiedzUsuń