1/22/2016

Sesja na placu zabaw

Witam Cię człowieku który to czytasz :) 
Zauważyłam że kiedyś się nigdy nie uśmiechałam do zdjęć, a teraz nawet ciągły uśmiech w moim wydaniu robi się przerażający. Dla osób, które zastanawiają się nad rozjaśnianiem włosów, wiedzcie to, czego ja nie wiedziałam. - Jeżeli będziecie chciały wrócić do ciemniejszych włosów na zawsze, to nie wrócicie. Mam aktualnie ferie, więc załapałam dużo pozytywnej energii. W końcu mam czas by sobie wszystko poukładać, odpocząć i rozrywkować się do woli. Zaczęłam ćwiczyć, w sumie wiem że mi to nie za bardzo potrzebne ale zawsze na plus. Gdy jest Ci zimno poćwiczysz Mel B 10 minut i się palisz więc... Jestem osobą która może jeść wszystko co chcę i nie mieć z tego konsekwencji, to jest wielka zaleta, ale ostatnio przeszłam na jedzienie więcej bardziej dietetycznych czy zdrowych rzeczy. Nie to że dieta, ale to jest naprawdę dobre i samopoczucie jest po tym lepsze niż po zjedzeniu paczki chipsów. 










3 komentarze:

  1. ja jakos zdrowo za bardzo nie potrafie jesc, ale od nasteonego tygodnia mam treningi juz w noge ;))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna! u mnie z jedzeniem zdrowej żywności to mega wyzwanie, ale czego się nie robi dla figury ;) muszę wytrwać haha
    zdjęcia wyszły genialnie :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. to ostatnie zdjecie jest przegenialne *-*

    OdpowiedzUsuń