11/13/2015

 
 
Hejka! Siedzę teraz w naszej świetlicy, bo Internet mi nawalił i prędzej bym umarła nisz napisała tego posta. Dzisiaj ogólnie ciepło na dworze, ale są też zimne podmuchy wiatru, co psuje mi humor. Lubię zmiany. Nienawidzę ciągłej rutyny, wolę  jak ciągle jest coś innego, coś się dzieje. W związku z tym, prze remontowałam mój kącik z biurkiem, taki odświeżony wygląda znacznie lepiej. Wspomnę też, że One Direction wydało dzisiaj swój nowy album:
Made in the A.M. który jest genialny, a zwłaszcza Harry haha, choć Louis też mnie zaskoczył pozytywnie swoim wokalem. Zapraszam do słuchania!!
 
 





2 komentarze:

  1. dziwnie jest teraz na dworze, dla mnie za zimno :(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No pogoda nas nie rozpieszcza! Też mam ochotę sobie lekko zmienić wygląd pokoju, będę się czuła wtedy dużo lepiej. :)
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń