8/08/2014

Na wesoło

Cześć. Ostatnie 3 tygodnie wakacji! Nie wiem jak to zleciało jeszcze nie dawno mówiłam, że pierwszy dzień wakacji i nad morze za 3 dni jadę, a tu ani śladu już nie ma ; ( Muszę ten ostatni miesiąc wakacji spędzić w 100 % aktywnie, żeby ten czas odpoczynku dobrze zapamiętać. Dziś wybrałam się z moją siostrą Wiktorią na ''zwiedzanie'', ale zamiast to poszłyśmy na zdjęcia. Świetnie się bawiłam i pośmiałam się  dość sporo. Zrobiłyśmy duużo zdjęć takich  śmiesznych. Przy każdym zdjęciu nie obeszło się bez stałego,, hahahah''. Wzięłyśmy rower i zaczęłyśmy działać, a tu samochód z naprzeciwka wyjeżdża i na nas trąbi, a potem patrzymy, a to nasz tata. Coś tam powiedział o kluczach i pojechał, a my dalej do naszych póz. Szczerze to moja jedyna z takich sesji, którą pewnie zapamiętam na długo. Na koniec jakby jeszcze było mało szłyśmy z rowerem pod górkę to w jakieś śliwki wdeptałysmy butami i kołami od roweru. Potem, żeby babcia nie zauważyłam śliwek to na suchym piasku robiłam ,,zrywy'' żeby owoce zeszły hahahaha. Dalej... Przez przypadek upuściłam rower na Wikę i spadł na nią aparat w głowę uderzył ją hahaha to sama z siebie się śmiała. Chciałam się z wami podzielić tym co nas spotkało i prosiłabym was bardzo gorąco o klikanie w baner Sheinside w prawym górnym roku. Dziękuje!




 A tutaj Wiki :)

Paula

41 komentarzy:

  1. ładne jesteście :) Ile siostra ma lat ;)? Takie zdjęcia są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja najbardziej lubię takie zdjęcia "na wesoło" :D
    http://blog017.blogspot.com/2014/08/koniakow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też masz fajny bloga. Ja od teraz też lubie te zdjecia na wesołą hahahaha

      Usuń
  3. Super zdjęcia. Jesteście szalone !
    Zapraszam do mnie
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście zrobisz room tour? ♥

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? ->♔ Mój post - klik
    (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale nei zrobie room tour, bo pokój mam brzydki, a za troche bede miała remont to moze po nim coś wykombinuje ; )

      Usuń
  5. Śliczna jesteś ; )
    Blog też macie bardzo ładny i przejrzysty.
    Ja najbardziej lubię posty zabawowe takie robione na spontanie. Powodzenia w dalszym pisaniu postów ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahah serio dostała aparatem?
    Śliczna jesteś i twoja siostra też :*
    W ogóle fajny blog macie wcześniej na tak dobrym nie byłam będę zaglądała.
    Jakie zrywy? Fuuu śliwki hahah ale wy szalone < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dostałą aparatemmm ! hahha
      Dziękuje ; *
      Zrywy to tak, że hamujesz rowerem hahah

      Usuń
  8. pozytywne zdjęcia! :)

    zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Współczuję siostrze - chyba nieprzyjemnie jest dostać aparatem xd

    Zaczynam obserwować i zapraszam do mnie:
    hyacinthxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah sama z siebie się śmiała xd

      Usuń
  10. Bardzo spodobały mi się te zdjęcia. Bije z nich taka pozytywna energia. :)

    Pozdrawiam,
    http://kamilavxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha śmiechowe zdjęcia! :)

    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah zabawne fotki ;) Świetnie prowadzony blog

    Co powiesz na wspólną obserwację???
    Zapraszam do mnie ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie pozytywne zdjęcia ;)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. haha fajne zdjęcia:*
    jesteście śliczne :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj i napisz pod postem,
    a ja na 100% zrobię to samo:)

    http://justhappyintheclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia! Bardzo ładnie na nich wyszłyście :)

    Czy mogłybyście poklikać u mnie na blogu w linki do sheinside? Dostałam możliwość współpracy i muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy aby ją rozpocząć! Jest to dla mnie bardzo ważne! Oczywiście za wszystko się odwdzięczam :)
    Z góry dziękuję!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poklikałam i proszę cie o to samo xd

      Usuń
  16. To czas miałas spędzony fajnie
    Ładne i śmieszne zdjęcia
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. to było wesoło, śliczne jesteście i widać, że takie krejzolki :D
    pozdrawiam♥
    http://happilylie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. :))
    http://ania-jestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia ;)
    Świetny blog :*
    Zapraszam do siebie :
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To na prawdę było wesoło :) Śliczne zdjęcia, zapraszam na nowy post

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :))
    + Jeśli klikniesz w rzeczy z ostatniego posta to zareklamuję Twój blog w następnej notce + zaobserwuję
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń